ဂိမ္းေဆာ့ကစားျခင္းဟာ ဘယ္အရာနဲ႔မွအစားထုိးလုိ႔မရတဲ့ စိတ္ေက်နပ္မႈကုိ ေပးစြမ္းပါတယ္။ အဲဒီလုိမ်ိဳး သူမတူူဆန္းျပားတဲ့ အေတြ႕အႀကံဳေတြကုိ ကုိယ္တုိင္ကုိယ္က်ခံစားရလုိ႔ ဗီဒီယုိဂိမ္းကုိ စြဲစြဲၿမဲၿမဲႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ ေဆာ့ကစားၾကတဲ့ ဂိမ္မာေတြဆိုတာ ထြက္ေပၚလာတာပါ။ ဟုတ္ပါတယ္၊ စစ္ပြဲေတြအေၾကာင္း စိတ္ဝင္စားသူေတြက ဂိမ္းထဲမွာ ကုိယ္တုိင္ေသနတ္ဆြဲၿပီး သမုိင္းေၾကာင္းအထင္ကရတုိက္ပြဲေတြမွာ ပါဝင္ဆင္ႏႊဲတာမ်ိဳး၊ ဟုိးေရွးတစ္ေခတ္တစ္ခါက ဒ႑ာရီသတၱဝါႀကီးေတြ၊ ေမွာ္ဝင္သားရဲႀကီးေတြနဲ႔ ထိပ္တုိက္ရင္ဆုိင္ခ်င္တဲ့သူမ်ိဳးက ဂိမ္းထဲမွာ ဒိုင္းနဲ႔ဓါးဆြဲၿပီး ခၽြတ္ခၽြတ္ၿခံဳၿခံဳ တုိက္ပြဲဝင္တာမ်ိဳး၊ အေၾကာက္တရားကုိ လုိခ်င္သူေတြက ဂိမ္းထဲမွာ ကုိယ့္အသက္ကုိယ္လုေျပးၿပီး ဖန္တီးထားတဲ့အေၾကာက္တရားကုိ သီးသန္႔ႀကီးခံစားၾကတာမ်ိဳး အစရွိသျဖင့္ လူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ခ်င္းစီရဲ႕ မသိစိတ္လုိအင္ဆႏၵ၊ သိစိတ္လုိအင္ဆႏၵေတြကုိ ဗီဒီယုိဂိမ္းမ်ားက တစ္ဖက္တစ္လမ္းက ျဖည့္ဆည္းေပးေနပါတယ္။ ဗီဒီယုိဂိမ္းမ်ားဟာ အခုလိုမြန္းၾကပ္လွတဲ့ ရာစုသစ္လူ႔ဘဝႀကီးရဲ႕ ထြက္ေပါက္ျဖစ္သလုိ ကုိယ္တစ္ခါမွမေရာက္ဖူးတဲ့ အံ့ဖြယ္အတိနဲ႔ေနရာေတြဆီ ကုိယ့္ကုိအိပ္ေမြ႕ခ်ေခၚေဆာင္သြားတဲ့ အခ်ိန္ရထားတစ္စင္းလည္းျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ဂိမ္းမ်ားနဲ႔ အထိအေတြ႔မရွိသူေတြရဲ႕ပတ္ဝန္းက်င္နဲ႔ လူအမ်ားစုရဲ႕အျမင္မွာေတာ့ ဗီဒီယုိဂိမ္းကစားျခင္းဟာ က်န္းမာေရးအရထိခုိက္မႈေတြရွိ႐ုံသာမက၊ စိတ္ပုိင္းဆုိင္ရာေဘးထြက္ဆုိးက်ိဳးနဲ႔ မေကာင္းတဲ့အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈေတြ အေျမာက္အျမားရွိတယ္လုိ႔ သမုတ္ၾကပါတယ္။ တကယ္တမ္းဂိမ္းနဲ႔ရင္းႏွီးသူမ်ားအတြက္ေတာ့ ဒီကိစၥကုိ ေျပာစမွတ္မျပဳဘဲ မ်က္ႏွာလႊဲထားလုိ႔ရေပမယ့္ ဂိမ္းေလာကနဲ႔အလွမ္းေဝးေနသူမ်ားအဖုိ႔ ဗီဒီယုိဂိမ္းဆုိႀကီးအေပၚမွာ နားလည္မႈလြဲၿပီး ဂိမ္းကစားျခင္းဟာ လူကုိအက်ိဳးမျပဳတဲ့ အက်င့္စ႐ုိက္၊ အေလ့အထတစ္ခုလုိ႔ ယူဆသြားမွာကုိ မလုိလားပါဘူး။ ဒီေတာ့ အခု ဂိမ္းပတ္ဝန္းက်င္က မဟုတ္တဲ့သူမ်ားရဲ႕ ဗီဒီယုိဂိမ္းအေပၚသုံးသပ္ထားတဲ့ အယူအဆလြဲေလးေတြနဲ႔ တကယ္တမ္းမွာ ဗီဒီယုိဂိမ္းေတြဟာ ေဆာ့ကစားသူနဲ႔ ပတ္ဝန္းက်င္အေပၚမွာ တကယ္ ဘယ္လုိမ်ိဳးအက်ိဳးသက္ေရာက္မႈရွိသလဲဆုိတာကုိ အားလုံးသိႏုိင္ေအာင္လုိ႔ အခ်က္ ၇ ခ်က္နဲ႔တကြ ဒီကေန ျပန္လည္မွ်ေဝလုိက္ရပါတယ္။
ဂိမ္းေဆာ့ကစားျခင္းဟာ ဘာအက်ိဳးမွမျဖစ္ထြန္းဘူးလုိ႔ ထင္ျမင္ျခင္း
ဒါကေတာ့ ဂိမ္မာေတြအားလုံးငယ္စဥ္ဘဝမွာ နားနဲ႔မဆံ့ေအာင္ အေျပာခံခဲ့ရဆုံး အရာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လူမႈအဖြဲ႕အစည္းရဲ႕ တည္ေဆာက္ပုံအရ ကုိယ့္ရဲ႕မိဘမ်ား၊ ဆရာဆရာမနဲ႔ ကုိယ့္ပတ္ဝန္းက်င္က ဗီဒီယုိဂိမ္းေဆာ့ကစားတာကုိ ကုိယ့္ဘဝအတြက္ ဘာအက်ိဳးမွမျဖစ္ထြန္းဘူးလုိ႔ ဖိအားေပးေျပာဆုိၾကပါတယ္။ တကယ္က တျခားတစ္ဖက္မွာ အြန္လုိင္းဂိမ္မာမ်ားဟာ သိပၸံပညာရပ္ရဲ႕အႀကီးမားဆုံးေသာ ျပသာနာေတြမွာ အဓိကေနရာကေန အေျဖရွာေပးေနၾကတာေတြ တစ္ပုံတစ္ပင္ႀကီး ရွိေနပါတယ္။ ပေဟဠိအေျဖရွာတာေတြ၊ မ်ိဳးစိတ္ေတြေပါင္းစည္းတာေတြ အစရွိတဲ့ သိပၸံစမ္းသပ္ခ်က္ေတြမွာ ဂိမ္မာေတြဟာပါဝင္ေနပါၿပီ။ ဂိမ္မာမ်ားဟာ ဘာသာစကားမွာကၽြမ္းက်င္သူေတြ၊ သမုိင္းေၾကာင္းႏွံ႔စပ္တဲ့သူေတြ၊ သိပၸံပညာရပ္မွာ ထူးခၽြန္တဲ့သူေတြ ျဖစ္ေနၾကတာကုိ လူေတြလုံးဝမျမင္ႏုိင္ၾကပါဘူး။
ဂိမ္းေဆာ့ကစားျခင္းေၾကာင့္ ကုိယ့္ရဲ႕အျပဳအမူေတြၾကမ္းတမ္းသြားႏုိင္တယ္လုိ႔ ယူဆျခင္း
ဂိမ္းကစားျခင္းဟာ လူ႔ဘဝရဲ႕ထြက္ေပါက္ျဖစ္သလုိ စိတ္ဖိစီးမႈေတြ၊ စုိးရိမ္ေၾကာင့္ၾကမႈေတြ၊ အဘက္ဘက္ကလာတဲ့ ဖိအားေတြ အစရွိတာေတြကုိ ပေပ်ာက္သြားေအာင္လုပ္ေပးႏုိင္တဲ့ လူေနမႈပုံစံတစ္ခုလည္းျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ ကုိယ္ေဆာ့ေနတဲ့ ဗီဒီယုိဂိမ္းေတြထဲမွာ ဘဏ္ကုိဓါးျပဝင္တုိက္တာမ်ိဳးေတြ၊ ေတြ႔သမွ်လူေတြကုိ ေသနတ္နဲ႔လုိက္ပစ္တာမ်ိဳးေတြကုိ လုပ္ႏုိင္ေပမယ့္ တကယ္တမ္းအျပင္မွာေတာ့ ဂိမ္မာေတြဟာ ဂိမ္းခလုတ္ကုိကုိင္ၿပီး တီဗီဖန္သားျပင္ေရွ႕မွာ ေအးေဆးၿငိမ္သက္စြာနဲ႔ တစ္ေန႔တာရဲ႕အခ်ိန္ေတြကုိ ကုန္ဆုံးေစသူေတြပါ။ ဂိမ္းအားလုံးက ၾကမ္းတမ္းေနတာလည္းမဟုတ္သလုိ ကုိယ့္ရဲ႕အေတြးအျမင္၊ စိတ္ခံစားခ်က္နဲ႔ အယူအဆေတြကုိေျပာင္းလဲသြားေစတဲ့ ဂိမ္းေတြဟာလည္း အမ်ားႀကီးရွိေနပါတယ္။
ဂိမ္မာမ်ားအားလုံးဟာ ေယာက္်ားေလးမ်ားျဖစ္တယ္လုိ႔ ထင္ျခင္း
ေယာက္်ားနဲ႔မိန္းမဆုိတဲ့ေနရာမွာ သူ႔ေနရာနဲ႔သူ တာဝန္ယူရမယ့္က႑ေတြ အသီးသီးရွိေနပါတယ္။ ဂိမ္မာအမ်ားစုဟာ အမ်ိဳးသားမ်ားျဖစ္တယ္ဆုိတာ ဟုတ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တစ္ကမာၻလုံးအတုိင္းအတာနဲ႔ဆုိရင္ အမ်ိဳးသမီးဂိမ္မာမ်ားဟာ ဂိမ္းေဆာ့သူလူဦးေရစုစုေပါင္းရဲ႕ ၄၀ ရာခုိင္ႏႈန္းရွိေနတယ္ဆုိတာကုိ သိၾကပါရဲ႕လား။ ဂိမ္းေဆာ့ကစားျခင္းဟာ က်ား၊ မ ခြဲေပးထားတဲ့အရာမဟုတ္တဲ့အတြက္ ေယာက္်ားအမ်ားစုသာ ဂိမ္းေဆာ့သူမ်ားျဖစ္ၾကၿပီး မိန္းမမ်ားအေနနဲ႔ ဂိမ္းမေဆာ့ႏုိင္ဘူးလုိ႔ တရားေသသတ္မွတ္လုိ႔မရပါဘူး။ အားကစားက႑လုိပဲ ကမာၻနဲ႔ခ်ီေပါက္ေျမာက္ေနတဲ့ အမ်ိဳးသမီးဂိမ္းအဖြဲ႕ေတြဟာ ကုိယ့္ပတ္ဝန္းက်င္မွာတင္ အမ်ားႀကီးေပၚထြက္လာေနတာကုိ ေလ့လာၾကည့္ရင္သိရမွာပါ။
ဂိမ္းေဆာ့ျခင္းဟာ ဦးေႏွာက္ကုိေလးလံထုိင္းမႈိင္းတယ္လုိ႔ ထင္ျမင္ျခင္း
ဒီသုံးသပ္ခ်က္ဟာ အနည္းငယ္ေတာ့ ရယ္ခ်င္စရာပါ။ တကယ့္တကယ္မွာ ဂိမ္းေဆာ့ျခင္းေၾကာင့္ ဦးေႏွာက္ဟာ ပုိၿပီးဖြံၿဖိဳးလာႏုိင္တယ္၊ ပုိၿပီးႀကီးထြားလာႏုိင္တယ္လုိ႔ သုေတသနျပဳခ်က္မ်ားက တရားဝင္အတည္ျပဳထားၿပီးသား ျဖစ္ပါတယ္။ သက္ေသအေထာက္အထားနဲ႔ေျပာရမယ္ဆုိရင္ေတာ့ Super Mario 64 ဂိမ္းကုိ တစ္ေန႔ မိနစ္ ၃၀ ေပးၿပီး ႏွစ္လေက်ာ္ေဆာ့ကစားသူမ်ားဟာ မွတ္ဉာဏ္ဖြဲ႕စည္းမႈ၊ စနစ္က်က်စဥ္းစားမႈ၊ ႂကြက္သားထိန္းခ်ဴပ္မႈနဲ႔ ေတြးေတာႀကံဆမႈ အစရွိတာေတြကို ထိန္းခ်ဴပ္တဲ့ဦးေႏွာက္အပုိင္းေတြမွာ ဖြံၿဖိဳးမႈသိသိသာသာရွိလာၿပီး ဂိမ္းမေဆာ့သူမ်ားနဲ႔ႏႈိင္းယွဥ္ၾကည့္လုိက္တဲ့အခါမွာ ဦးေႏွာက္ကပုိၿပီး ေနရာစုံအလုပ္လုပ္တာကုိ ေတြ႕ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလုိအလုပ္လုပ္ေနတဲ့ ဦးေႏွာက္ရဲ႕လုပ္ငန္းေဆာင္တာမ်ားဟာ က်ေရာက္လာမယ့္ စိတ္ေရာဂါေတြ၊ စိတ္ဖိစီးမႈေဝဒနာေတြ၊ စိတ္ကစဥ့္ကလ်ားျဖစ္ျခင္းေတြ အစရွိတာေတြကုိ ျပန္လည္ေခ်ပႏုိင္တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။
ဂိမ္းေဆာ့ျခင္းေၾကာင့္ မိတ္ေဆြအေပါင္းအသင္းရွိမလာႏုိင္ေတာ့ဘူးလုိ႔ ထင္ျခင္း
အဲဒီလုိယူဆခ်က္ေပးသူမ်ားကုိ ေဘာင္အတြင္းကေတြးေခၚသူမ်ားလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ယူဆရပါလိမ့္မယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔လည္းေတာ့ အခုလုိမ်ိုးသတင္းအခ်က္အလက္ကုိ ကလစ္တစ္ခ်က္ႏွိပ္၊ ကီးဘုတ္တစ္ခ်က္ေခါက္လုိက္႐ုံနဲ႔ အခ်ိန္နဲ႔တေျပးညီသိရွိႏုိင္တဲ့ ေခတ္မ်ိဳးမွာ အဲဒီလုိေဟာင္းႏြမ္းေနတဲ့ယူဆခ်က္ေတြဟာ ပတ္ဝန္းက်င္ကုိ အဆိပ္သင့္ေစပါတယ္။ တကယ္တမ္းလက္ေတြ႕မွာ ဂိမ္းေဆာ့ျခင္းကတဆင့္ မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္း အမ်ားႀကီးရလာႏုိင္တဲ့အျပင္ အသင္းအဖြဲ႔စိတ္ဓါတ္ရွိသူေတြ၊ ကုိယ္ခ်င္းစာနာတတ္သူေတြ၊ ကုိယ္နဲ႔ဝါသနာတူသူေတြ၊ အႀကိဳက္တူတဲ့လူေတြနဲ႔ တစ္ခဏအတြင္းမွာပဲ မိတ္ေဟာင္းေဆြေဟာင္းေတြလုိ ခင္မင္ရင္းႏွီးသြားႏုိင္ပါတယ္။ ပလက္ေဖာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးမွာ ဂိမ္းေဆာ့ျခင္းကေနလည္း ကုိယ္ႀကိဳက္တဲ့ ကမာၻ႔ႏုိင္ငံအရပ္ရပ္ကလူေတြနဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္ၿပီး မိတ္ေဆြျဖစ္သြားႏုိင္ပါတယ္။ အဲဒီလုိအေတြ႔အႀကံဳမ်ိဳးေတြေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လုိ ဂိမ္မာေတြဟာ လက္ေတြ႔ဘဝမွာမိတ္ဖြဲ႕ေကာင္းသူ၊ ဆုိရွယ္ဆန္သူေတြေတာင္မွ တစ္ခါတစ္ရံ ျဖစ္ေနတတ္ၾကပါတယ္။ ကုိယ္နဲ႔ခင္မင္ရင္းႏွီးသူေတြနဲ႔ အြန္လုိင္းေပၚမွာ အတူတူ ဂိမ္းတစ္ပြဲမွမေဆာ့ဘူးရင္ မင္း ေပ်ာ္ရႊင္မႈအစစ္အမွန္ဆုိတာကုိ ဘာလည္းမသိေသးဘူးဆုိတဲ့ စကားေတာင္ ရွိပါေသးတယ္။
ဂိမ္းေဆာ့ျခင္းဟာ အခ်ိန္ကုိျဖဳန္းေနတဲ့လုပ္ရပ္လုိ႔ ယူဆျခင္း
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အားလုံးနဲ႔ ရင္းႏွီးမယ့္စကားေလးလုိ႔ ထင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္တကယ္တမ္းမွာ အဲဒီအဆုိဟာ ကိုယ့္လုပ္ရပ္ေတြ တကယ္တမ္းဘာျဖစ္ေနသလဲဆုိတာမျမင္ပဲ တျခားသူေတြရဲ႕လုပ္ရပ္ကုိ မေကာင္းဘူးထင္တတ္တဲ့ အျမင္မ်ိဳးျဖစ္ေနပါတယ္။ ဆုိၾကပါစုိ႔၊ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ ေဘာလုံးအားကစားကုိစိတ္ဝင္စားသူေတြျဖစ္ၾကတယ္။ အိမ္ေအာက္မွာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ လမ္းေရွ႕မွာပဲျဖစ္ျဖစ္ တစ္ေန႔ကုိ အခ်ိန္ႏွစ္နာရီေလာက္ေပးၿပီး ေဘာလုံးနဲ႔ေျခေထာက္ထိလုိက္ရမွ ေနသာထုိင္သာရွိတယ္ဆုိရင္ လူေတြေဘာလုံးအားကစားမွာ စိတ္ပါဝင္စားျခင္းဟာ အခ်ိန္ကုိျဖဳန္းတီးရာက်တယ္လုိ႔ ယူဆၾကမွာပါလား။ တကယ္တမ္းမွာ ဂိမ္းကစားျခင္းဆုိတာ ကုိယ့္ရဲ႕ဝါသနာအရ ကုိယ့္ရဲ႕လူေနမႈဘဝပုံစံနဲ႔ ကိုယ့္ဘဝရဲ႕လြတ္လပ္တဲ့ ေရြးခ်ယ္မႈပဲျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ခါတေလဆုိရင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ သုံးေလးနာရီခ်ီတဲ့ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားႀကီးေတြ၊ အပုိင္းေရမ်ားျပားလွတဲ့ စီးရီးတြဲေတြ အစရွိတာေတြမွာေတာင္ ေျမာပါၿပီး စ်ာန္ဝင္တစားၾကည့္တတ္ၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကုိယ္စိတ္ပါတဲ့အရာတစ္ခုကုိလုပ္လုိ႔ ကုန္ဆုံးသြားတဲ့အခ်ိန္ေတြဟာ ကုိယ္ျဖဳန္းတဲ့အခ်ိန္ေတြ မဟုတ္ပါဘူး။ ရည္ရြယ္ခ်က္ရွိရွိ စိတ္ေက်နပ္မႈအျပည့္နဲ႔ အသုံးခ်လုိက္တဲ့ အခ်ိန္ေတြျဖစ္ပါတယ္။
ဂိမ္းေဆာ့ျခင္းကေန ဘဝတက္လမ္းနဲ႔ အလုပ္အကိုင္မေတြ႕ႏုိင္ေတာ့ဘူးလုိ႔ ထင္ျမင္ျခင္း
ဒီလုိယူဆခ်က္မ်ိဳးကုိေတာ့ ကုိယ့္ဘာသာကိုယ္ပဲ ဥပမာျပန္ေပးၿပီး ျပန္လည္ေခ်ပခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ သမုိင္းေၾကာင္းေတြမွာ စိတ္ဝင္စားတတ္တဲ့စိတ္ကုိ ဂိမ္းေတြကပ်ိဳးေပးခဲ့တာပါ။ ကြဲျပားတဲ့ဘာသာစကားကုိ သင္ယူေလ့လာခ်င္စိတ္ေတြ ျပင္းပ်လာေအာင္ ဂိမ္းေတြက ႏႈိးေဆာ္ေပးခဲ့သလုိ ကုိယ္သိတဲ့အေၾကာင္းအရာ၊ သတင္းအခ်က္အလက္နဲ႔ ဗဟုသုတကုိျပန္လည္မွ်ေဝေပးလုိတဲ့စိတ္ကုိ ဖြံၿဖိဳးလာေအာင္ ဗီဒီယုိဂိမ္းမ်ားကပဲ မ်ိဳးေစ့ခ်ေပးခဲ့တာပါ။ လက္ရွိမွာဆုိရင္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဘာသာျပန္တစ္ေယာက္၊ ေဆာင္းပါးရွင္တစ္ေယာက္၊ ဂိမ္းပတ္ဝန္းက်င္ကုိအက်ိဳးျပဳသူတစ္ေယာက္အျဖစ္နဲ႔ ကုိယ့္ဘဝနဲ႔ကုိယ္ ေကာင္းေကာင္းရပ္တည္ႏုိင္တဲ့ လူငယ္တစ္ေယာက္ျဖစ္လာခဲ့ပါၿပီ။ ဥပမာေပးရမယ္ဆုိရင္ YouTube ခ်န္နယ္မွာ Subscriber သန္းေပါင္း ၅၈ သန္းနဲ႔ ကမာၻ႕ Subscriber အမ်ားဆုံး ဆီြဒင္ႏုိင္ငံသား Felix Arvid Ulf Kjellberg Pewdiepie ဟာလည္း ဂိမ္းမ်ားကုိစတင္ေဆာ့ရင္းနဲ႔ပဲ သူ႔ဘဝရဲ႕လမ္းကိုရွာေဖြေတြ႔ရွိခဲ့ၿပီး ကမာၻ႕စံခ်ိန္ေတြကုိပါ ခ်ိဳးႏုိင္ခဲ့တာပါ။ ဒီမွာတစ္ခ်က္ေျပာခ်င္တာက ကုိယ္လုပ္တဲ့အလုပ္ကေန ဘယ္လုိအရာကုိယူၿပီး ဘယ္လုိအရာေတြကုိပယ္မလဲဆုိတာနဲ႔ ဘဝမွာေရွ႕ဆက္ခ်င္တဲ့စိတ္၊ ႀကီးပြားခ်င္တဲ့စိတ္ကပဲ အေရးႀကီးတာပါ။
အခုဆုိရင္ ဒီအခ်က္ ၇ ခ်က္ကုိဖတ္ၿပီး တခ်ိဳ႕လူေတြ ဗီဒီယုိဂိမ္းအေပၚမွာျမင္ေနတဲ့အျမင္ေတြကုိ ရွင္းလင္းေပးႏုိင္လုိက္မယ္လုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္မိပါတယ္။ အခုလိုေဆာင္းပါးမ်ိုးကုိ အလ်င္းသင့္ရင္သင့္သလုိ စာတမ္းေသခ်ာျပဳစုၿပီး ေရးေပးသြားမယ္လုိ႔ ဒီကေနတဆင့္ေျပာရင္း ဂိမ္းနဲ႔မရင္းႏွီးသူမ်ား ဗီဒီယုိဂိမ္းအေပၚသုံးသပ္ထားတဲ့ အယူအဆအလြဲ ၇ ခုကုိ အားလုံးလုိရင္းတုိရွင္း နားလည္သြားေအာင္ ျပန္မွ်ေဝလုိက္ရပါတယ္။
credit- Akayar
No comments:
Post a Comment