#ကြာျခားခ်က္ (၁)
- စီးပြားေရးသမားေတြဟာ သူတို႔ကိုယ္သူတို႔ ယံုျကည္စိတ္ခ်လို႔ စြန္႔စားျကတယ္။
- ဝန္ထမ္းေတြကေတာ့ ေၾကာက္ရြံ့စိုးရိမ္မႈေၾကာင့္ မစြန္႔စားျကဘူး။
- စီးပြားေရးသမားေတြဟာ သူတို႔ကိုယ္သူတို႔ ယံုျကည္စိတ္ခ်လို႔ စြန္႔စားျကတယ္။
- ဝန္ထမ္းေတြကေတာ့ ေၾကာက္ရြံ့စိုးရိမ္မႈေၾကာင့္ မစြန္႔စားျကဘူး။
#ကြာျခားခ်က္ (၂)
- စီးပြားေရးသမားေတြဟာ အနာဂတ္ကို ရႈျမင္တတ္ၾကတယ္။
- ဝန္ထမ္းေတြဟာ အတိတ္ကာလကေန ႐ုန္းမထြက္ႏိုင္ၾကဘူး။
- စီးပြားေရးသမားေတြဟာ အနာဂတ္ကို ရႈျမင္တတ္ၾကတယ္။
- ဝန္ထမ္းေတြဟာ အတိတ္ကာလကေန ႐ုန္းမထြက္ႏိုင္ၾကဘူး။
#ကြာျခားခ်က္ (၃)
- စီးပြားေရးသမားေတြဟာ လင္းယုန္ငွက္ေတြ အျမင့္မွာ ပံ်သန္းၿပီး အစာရွာသလို အေပၚစီးကေန အခြင့္အလမ္းကို ရွာေနၾကတယ္။
- ဝန္ထမ္းေတြဟာ ၾကက္ကေလးေတြလို ေျမႀကီးမွာပဲ အစာယက္ရွာေဖြေနၾကတယ္။
- စီးပြားေရးသမားေတြဟာ လင္းယုန္ငွက္ေတြ အျမင့္မွာ ပံ်သန္းၿပီး အစာရွာသလို အေပၚစီးကေန အခြင့္အလမ္းကို ရွာေနၾကတယ္။
- ဝန္ထမ္းေတြဟာ ၾကက္ကေလးေတြလို ေျမႀကီးမွာပဲ အစာယက္ရွာေဖြေနၾကတယ္။
#ကြာျခားခ်က္ (၄)
- စီးပြားေရးသမားေတြက ႂကြယ္ဝခ်မ္းသာမႈကို ရွာေနျကတယ္။
- ဝန္ထမ္းေတြက ပိုက္ဆံရဖို႔ ရွာေနျကတယ္။
- စီးပြားေရးသမားေတြက ႂကြယ္ဝခ်မ္းသာမႈကို ရွာေနျကတယ္။
- ဝန္ထမ္းေတြက ပိုက္ဆံရဖို႔ ရွာေနျကတယ္။
#ကြာျခားခ်က္ (၅)
- စီးပြားေရးသမားက ေျပာတယ္။ "ခုလိုျဖစ္တာ ငါ့မွာ တာဝန္ရွိတယ္"တဲ့။
- ဝန္ထမ္းက ေျပာတယ္။ "အဲ့ဒါ က်ေနာ့္အမွား မဟုတ္ဘူးေနာ္"တဲ့။
- စီးပြားေရးသမားက ေျပာတယ္။ "ခုလိုျဖစ္တာ ငါ့မွာ တာဝန္ရွိတယ္"တဲ့။
- ဝန္ထမ္းက ေျပာတယ္။ "အဲ့ဒါ က်ေနာ့္အမွား မဟုတ္ဘူးေနာ္"တဲ့။
#ကြာျခားခ်က္ (၆)
- စီးပြားေရးသမားေတြဟာ ေကာင္းတာ ေတြ႕ရင္ ခ်ီးက်ဴးၾကတယ္။ သူတို႔ မွားရင္လည္း ျပင္ၾကတယ္။
- ဝန္ထမ္းေတြဟာ သူမ်ားေတာ္ရင္ မခ်ီးက်ဴးဘူး။ သူတို႔ မွားရင္ ျပင္ဖို႔ ဝန္ေလးတယ္။
- စီးပြားေရးသမားေတြဟာ ေကာင္းတာ ေတြ႕ရင္ ခ်ီးက်ဴးၾကတယ္။ သူတို႔ မွားရင္လည္း ျပင္ၾကတယ္။
- ဝန္ထမ္းေတြဟာ သူမ်ားေတာ္ရင္ မခ်ီးက်ဴးဘူး။ သူတို႔ မွားရင္ ျပင္ဖို႔ ဝန္ေလးတယ္။
#ကြာျခားခ်က္ (၇)
- စီးပြားေရးသမားေတြဟာ အမ်ားႀကီးရဲ႕ နည္းနည္းစီပဲ သိၾကတယ္။
- ဝန္ထမ္းေတြဟာ နည္းနည္းေလးရဲ႕ အမ်ားႀကီးကို သိၾကတယ္။ သူတို႔ကိုယ္သူတို႔ expert, specialist လို႔ အေျပာခံတာကို ဂုဏ္ယူေနျကတယ္။
- စီးပြားေရးသမားေတြဟာ အမ်ားႀကီးရဲ႕ နည္းနည္းစီပဲ သိၾကတယ္။
- ဝန္ထမ္းေတြဟာ နည္းနည္းေလးရဲ႕ အမ်ားႀကီးကို သိၾကတယ္။ သူတို႔ကိုယ္သူတို႔ expert, specialist လို႔ အေျပာခံတာကို ဂုဏ္ယူေနျကတယ္။
# ကြာျခားခ်က္ (၈)
- စီးပြားေရးသမားေတြဟာ ျပႆနာကို အခြင့္အလမ္းလို႔ ျမင္တတ္ၾကတယ္။
- ဝန္ထမ္းေတြဟာ အခြင့္အလမ္းကို ျပႆနာလို႔ပဲ ျမင္တတ္ျကတယ္။
- စီးပြားေရးသမားေတြဟာ ျပႆနာကို အခြင့္အလမ္းလို႔ ျမင္တတ္ၾကတယ္။
- ဝန္ထမ္းေတြဟာ အခြင့္အလမ္းကို ျပႆနာလို႔ပဲ ျမင္တတ္ျကတယ္။
# ကြာျခားခ်က္ (၉)
- စီးပြားေရးသမားေတြဟာ ရွံုးနိမ့္မႈကေန သင္ခန္းစာယူၿပီး ထပ္ႀကိဳးစားၾကတယ္။
- ဝန္ထမ္းေတြဟာ ရွံုးနိမ့္မႈ ၾကံဳလာရင္ စိတ္ဓါတ္က်ၿပီး ထပ္မႀကိဳးစားေတာ့ဘူး
- စီးပြားေရးသမားေတြဟာ ရွံုးနိမ့္မႈကေန သင္ခန္းစာယူၿပီး ထပ္ႀကိဳးစားၾကတယ္။
- ဝန္ထမ္းေတြဟာ ရွံုးနိမ့္မႈ ၾကံဳလာရင္ စိတ္ဓါတ္က်ၿပီး ထပ္မႀကိဳးစားေတာ့ဘူး
# ကြာျခားခ်က္ (၁၀)
- စီးပြားေရးသမားေတြဟာ ေဖ်ာ္ေျဖမႈေတြကို ခံစားဖို႔ထက္ သူတို႔အရည္အခ်င္း တိုးတက္ေအာင္ အၿမဲလုပ္ေနၾကတယ္။
- ဝန္ထမ္းေတြကေတာ့ သူတို႔အရည္အခ်င္းတိုးတက္ဖို႔ထက္ ေဖ်ာ္ေျဖမႈေတြနဲ႔ပဲ အခ်ိန္ကုန္ေနၾကတယ္။
- စီးပြားေရးသမားေတြဟာ ေဖ်ာ္ေျဖမႈေတြကို ခံစားဖို႔ထက္ သူတို႔အရည္အခ်င္း တိုးတက္ေအာင္ အၿမဲလုပ္ေနၾကတယ္။
- ဝန္ထမ္းေတြကေတာ့ သူတို႔အရည္အခ်င္းတိုးတက္ဖို႔ထက္ ေဖ်ာ္ေျဖမႈေတြနဲ႔ပဲ အခ်ိန္ကုန္ေနၾကတယ္။
"The 10 Secrets of Entrepreneurs" စာအုပ္ေလးက ယူထားတာပါ။
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ မွတ္ခ်က္ေလး ျဖည့္စြက္ေပးခ်င္ပါတယ္။
"ဝန္ထမ္းဟာ စီးပြားေရးသမားလို စိတ္ဓါတ္မ်ိဳး ျဖစ္လာေအာင္ ႀကိဳးစားလိုက္မယ္ဆိုရင္ သူ႔ဘဝဟာ အႀကီးအက်ယ္ တိုးတက္ ေျပာင္းလဲသြားမွာ ေသခ်ာပါတယ္"။
"ဝန္ထမ္းဟာ စီးပြားေရးသမားလို စိတ္ဓါတ္မ်ိဳး ျဖစ္လာေအာင္ ႀကိဳးစားလိုက္မယ္ဆိုရင္ သူ႔ဘဝဟာ အႀကီးအက်ယ္ တိုးတက္ ေျပာင္းလဲသြားမွာ ေသခ်ာပါတယ္"။
ဗန္းေမာ္သိန္းေဖ
No comments:
Post a Comment