Monday, May 20, 2019

အြြန္လိုင္းတြင္ အေျကာင္းအရာဖန္တီးသည့္ Social Influencer မ်ားကို ဆုခ်ီးျမွင့္မည္

ျမန္မာနိုင္ငံတြင္ အြန္လိုင္းေပၚ၌ အေျကာင္းအရာအမ်ိုးမ်ိုးဖန္တီးသူမ်ားအနက္ ထူးခြ်န္သူမ်ားကို ေရြးခ်ယ္ဆုခ်ီးျမွင့္မည့္ Myanmar Influencer Awards ျပိုင္ပြဲကို ဒုတိယအျကိမ္ က်င္းပမည္ျဖစ္သည္။

လာမည့္ ေမ၂၂ရက္တြင္ ရန္ကုန္ျမို့ရွိ အမ်ိုးသားဇာတ္ရံုတြင္ က်င္းပမည့္ အဆိုပါ Myanmar Influencer Awards 2018 ကို Amara Digital Marketing Agency မွ ဦးေဆာင္က်င္းပမည္ ျဖစ္ျပီး OPPO F11 က အဓိက ကူညီပံ့ပိုးထားသည္။

အဆိုပါ ဆုခ်ီးျမွင့္ပြဲတြင္ အလွအပေရးရာက႑ဍ၊ ခရီးသြားက႑ဍ၊ အစားအေသာက္က႑ဍ၊ အခ်က္အျပုတ္က႑ဍ ၊ အိုင္တီကိရိယာနွင့္ ဂိမ္းကစားျခင္း က႑ဍ၊ အေထြေထြက႑ဍ ၊ ေနမႈဘဝက႑ဍ ၊ ဗီဒီယိုဖန္တီးသူမ်ား က႑ဍ၊ နာမည္ေက်ာ္ျပီးသားသူမ်ား က႑ဍ၊ က်န္းမာေရး/မိခင္နဲ့ကေလးက႑ဍ ၊ အနုပညာနွင့္ ဒီဇိုင္းက႑ဍ ၊ သတင္းအခ်က္အလက္နွင့္ ဗဟုသုတက႑ဍတို့အတြက္ ဆု ခ်ီးျမွင့္သြားမည္ျဖစ္သည္။

ထိုသို့ ဆုခ်ီးျမွင့္ရာတြင္ အထူးခြ်န္ဆံုးဆု ၊ အငယ္တန္း Influencer အထူးခြ်န္ဆံုးဆု၊၂၀၁၈ခုနွစ္အတြက္ အားေပးသူအမ်ားဆံုးဆု နွင့္ ၂၀၁၈ ခုနွစ္တစ္ခုလံုးအတြက္ အထူးခြ်န္ဆံုးဆုဟူ၍ ေခါင္းစဉ္ ၁၂ခုအတြက္ ဆုစုစုေပါင္း ၁၅ဆု ခ်ီးျမွင့္မည္ျဖစ္သည္။

ဆုေရြးခ်ယ္ရာတြင္ ေခါင္းစဉ္အလိုက္ ၁၁ဆုအတြက္ သက္ဆိုင္ရာ နယ္ပယ္မွ ကြ်မ္းက်င္ပညာရွင္မ်ားက ဒိုင္မ်ားအျဖစ္ အကဲျဖတ္ေပးသည့္အမွတ္၊ အားေပးသူမ်ား မဲေပးသည့္ မဲအေရအတြက္နွင့္ ၂၀၁၈ တစ္နွစ္တာအတြင္း ဖန္တီးခဲ့သည့္ အေျကာင္းအရာမ်ား၏ ရလဒ္သံုးခုကိုေပါင္း၍ အထူးခြ်န္ဆံုးသူမ်ားကို ေရြးခ်ယ္သြားမည္ျဖစ္သည္။

အားေပးသူအမ်ားဆံုးဆု အတြက္ မဲအမ်ားဆံုးသူကိုလည္းေကာင္း၊ Micro-Influencer ဆုအတြက္ follower ၇၀ဝဝဝ ေအာက္ရွိသူမ်ားအနက္ ဒိုင္အမွတ္၊ မဲနွင့္ ၂၀၁၈ရလဒ္ အမ်ားဆံုးရသူကိုလည္းေကာင္း၊ Celebrity Inlfuencer ဆုအတြက္ မဲရလဒ္နွင့္ ၂၀၁၈ရလဒ္ အမ်ားဆံုးရသူကိုလည္းေကာင္း၊ Influencer of the Year ဆုအတြက္ မဲရလဒ္၊ ၂၀၁၈ရလဒ္နွင့္ Influencer အခ်င္းခ်င္း မဲေပးသည့္ရလဒ္တို့တြင္ အမ်ားဆံုးရသူကိုလည္းေကာင္း ဆုခ်ီးျမွင့္သြားမည္ျဖစ္သည္။

ယခုနွစ္အတြက္ ေဆာင္ပုဒ္မွာ "Every Inlfuence Matters" ျဖစ္ျပီး "မည္မွ် ေသးငယ္သည့္ လွြမ္းမိုးမႈပင္ ျဖစ္ပါေစ၊ သက္ဆိုင္ရာနယ္ပယ္တြင္ အေရးပါသည္"ဟု ဆိုလိုျခင္းျဖစ္သည္။

ဆုေပးပြဲက်င္းပျခင္းျဖင့္ အြန္လိုင္းတြင္ အေျကာင္းအရာမ်ားဖန္တီးသူမ်ားအေနျဖင့္ အသက္ေမြးဝမ္းေက်ာင္းတစ္ခုအျဖစ္ ခိုင္ခိုင္မာမာ ရပ္တည္လာနိုင္ရန္နွင့္ အေျကာင္းအရာေကာင္းမ်ား ဖန္တီးသည့္ Influencer မ်ားကို အသိအမွတ္ျပုခ်ီးျမွင့္ရန္ ရည္ရြယ္သည္ဟု Amara Digital Marketing Agency တည္ေထာင္သူ မခ်မ္းေျမ့ခိုင္က ဆိုသည္။

ျမန္မာျပည္တြင္ အြန္လိုင္း၌ အေျကာင္းအရာမ်ားဖန္တီး၍ သက္ဆိုင္ရာ လူအုပ္စုအေပၚ အနည္းနွင့္အမ်ား လွြမ္းမိုးမႈရွိေသာ Social Influencer ေပါင္း ၂၀ဝေက်ာ္ရွိေနသည္။

Credit - Myanmar Times


No comments:

Post a Comment