ေဆာင္ပုဒ္ေတြအေႀကာင္း စာသားေတြအေႀကာင္း
===============================
ဒီေနာက္ပိုင္း Facebook မွာ လူေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား အမွတ္မွား၊ အသံုးမွားေနတတ္ၾကတ့ဲ Motto, Slogan, Tagline, Jingle ေလးေတြရဲ႕အေၾကာင္းနဲ႔ ဒါေတြကို ဘယ္လုိသတ္မွတ္ထားျပီး ဘယ္လိုမ်ိဳးခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာနုိင္မလဲဆိုတာကို ကြြ်န္ေတာ္တို႔ BrandBaker Myanmar Page မွ ဗဟုသုတအျဖစ္ မွ်ေဝေပးလုိက္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ....
===============================
ဒီေနာက္ပိုင္း Facebook မွာ လူေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား အမွတ္မွား၊ အသံုးမွားေနတတ္ၾကတ့ဲ Motto, Slogan, Tagline, Jingle ေလးေတြရဲ႕အေၾကာင္းနဲ႔ ဒါေတြကို ဘယ္လုိသတ္မွတ္ထားျပီး ဘယ္လိုမ်ိဳးခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာနုိင္မလဲဆိုတာကို ကြြ်န္ေတာ္တို႔ BrandBaker Myanmar Page မွ ဗဟုသုတအျဖစ္ မွ်ေဝေပးလုိက္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ....
Motto
======
Motto ကေတာ့ ေဆာင္ပုိဒ္ပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ေၾကာ္ျငာလို တဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္မပါပါဘူး။ လူပုဂၢိဳလ္ ၊ အဖဲြ အစည္း တစ္ခုခ်င္းဆီရဲ ့ယံုၾကည္ခ်က္ေတြ ခံယူခ်က္ေတြကို ပံုေဖာ္ထားတာပါ။
======
Motto ကေတာ့ ေဆာင္ပုိဒ္ပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ေၾကာ္ျငာလို တဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္မပါပါဘူး။ လူပုဂၢိဳလ္ ၊ အဖဲြ အစည္း တစ္ခုခ်င္းဆီရဲ ့ယံုၾကည္ခ်က္ေတြ ခံယူခ်က္ေတြကို ပံုေဖာ္ထားတာပါ။
ဥပမာ အေဝးသင္ပညာေရး က ထုတ္ထားတဲ့ Motto(ေဆာင္ပိုဒ္) ဆိုရင္ “ပညာေရး ေဝးသည္မရွိ”
ကိုယ့္ အဖဲြ ့အစည္းရဲ ့ယံုၾကည္ခ်က္ကိုပဲ ထုတ္ထားတာပါ။ ေၾကာ္ျငာ တဲ့ သေဘာ သဘာဝ မပါဝင္ပါဘူး။
ကိုယ့္ အဖဲြ ့အစည္းရဲ ့ယံုၾကည္ခ်က္ကိုပဲ ထုတ္ထားတာပါ။ ေၾကာ္ျငာ တဲ့ သေဘာ သဘာဝ မပါဝင္ပါဘူး။
Slogan
======
======
Slogan ကေတာ့ ေၾကာ္ျငာတဲ့ သေဘာတရားေတြ ပါတဲ့ ေဆာင္ပုဒ္ပါ။ လူသိမ်ားေစ ျပီး လူမွတ္မိေစလို ့တဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ ေတြ ပါဝင္ပါတယ္။ စီးပြားေရး အတြက္တင္ မဟုတ္ပဲ ႏိုင္ငံေရး ၊လူမွဳေရး အတြက္ လည္း Slogan ေတြကို ဖန္တီးေလ့ရွိပါတယ္။
ဥပမာ 2015 မွာ NLD က သံုးသြားတဲ့
♦☢ " ေျပာင္းလဲခ်ိန္တန္ျပီ” ♩💞 လိုမ်ိဳးပါ။
ဥပမာ 2015 မွာ NLD က သံုးသြားတဲ့
♦☢ " ေျပာင္းလဲခ်ိန္တန္ျပီ” ♩💞 လိုမ်ိဳးပါ။
အဲဒီအတြက္ လူေတြ စဲြသြားေအာင္ သီခ်င္းေတြ မင္းသား မင္းသမီးေတြ အမ်ားအျပား အသံုးျပဳျပီး အမွန္အကန္ကို လုပ္ခဲ့တာပါ။ ျပီးရင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ေပးဖို ့လည္းလုပ္ရပါတယ္။ အခုလည္း အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေနတယ္လို ့ (ထင္ရတာပဲ) ေနာ္။
Tagline
=======
ဒါကေတာ့ ေဆာင္ပုိဒ္ တစ္မ်ိဳးပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ စီးပြားေရး နဲ ့ပိုျပီး သက္ဆိုင္ ပါတယ္။ Brand(အမွတ္တံဆိပ္) ေဘးနားမွာ တဲြလ်က္ ေရးေလ ့ရွိပါတယ္။ လူ ပိုျပီး စိတ္ဝင္စားေအာင္ ႏိုးဆြတဲ ့ေနရာမွာလည္း သံုးပါတယ္။
=======
ဒါကေတာ့ ေဆာင္ပုိဒ္ တစ္မ်ိဳးပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ စီးပြားေရး နဲ ့ပိုျပီး သက္ဆိုင္ ပါတယ္။ Brand(အမွတ္တံဆိပ္) ေဘးနားမွာ တဲြလ်က္ ေရးေလ ့ရွိပါတယ္။ လူ ပိုျပီး စိတ္ဝင္စားေအာင္ ႏိုးဆြတဲ ့ေနရာမွာလည္း သံုးပါတယ္။
ေၾကာ္ျငာ Tagline ဆိုရင္ Yum Yum ေခါက္ဆဲြရဲ ့ “အရသာမွန္ Yum Yum ” တို ့လို မ်ိဳး Nike ရဲ ့ “Just Do It” လို မ်ိဳး ေတြ လို ့ဆိုလို ့ရပါတယ္။
Jingle
======
Jingle ကေတာ့ ေၾကာ္ျငာေတြကို နားစဲြေအာင္ ဖန္တီး ထားတဲ ့ သီခ်င္းစာသားေလးေတြပါ။
======
Jingle ကေတာ့ ေၾကာ္ျငာေတြကို နားစဲြေအာင္ ဖန္တီး ထားတဲ ့ သီခ်င္းစာသားေလးေတြပါ။
ဥပမာ ဦးခ်ိန္တီ အစာေၾက ေဆးလံုးရဲ ့ “အစာေၾကအားတိုးေဆးလံုး အမည္ ဦးခ်ိန္တီ ဦးခ်ိန္တီ ေဆးမွီဝဲသူ က်န္းမာ ခ်မ္းသာ မည္ ဦးခ်ိန္တီ ဦးခ်ိန္တီ” ေသခ်ာေတာ့ မမွတ္မိဘူး။ အဲလိုမ်ိဳးေတြကို ဆိုတာပါ။
ဒါပါပဲ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ တိက်တဲ့ ညႊန္ၾကားခ်က္ေတြကို ရရွိႏိုင္မွသာ ကြ်န္ေတာ္တို ့အေနနဲ ့ ေဆာင္ပိုဒ္ ေကာင္းေလးေတြကို ဖန္တီး ေပးႏိုင္မွာျဖစ္သလို တိက်တဲ့ ညႊန္ၾကားခ်က္ေတြကိုလည္း ကြ်န္ေတာ္တို ့ဘက္ ေတာင္းဆိုဖို ့လိုပါတယ္။
Credit - BrandBaker Myanmar
No comments:
Post a Comment