Wednesday, August 28, 2019

အပို၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကိစၥ ၫႊန္ၾကားခ်က္မ်ားကို ေအာ္ပေရတာမ်ား လိုက္နာမႈအားနည္းဟု ၀န္ႀကီးဌာနေျပာ


မိုဘိုင္းဖုန္း သံုးစြဲ သူမ်ားက ရယူထားျခင္းမရွိေသာ အပို၀န္ေဆာင္မႈအစီအစဥ္မ်ား ႏွင့္ပတ္သက္၍ သံုးစြဲသူကရယူလို ျခင္းမရွိဘဲ အလိုအေလ်ာက္၀ယ္ ယူျခင္းႏွင့္ သက္တမ္းတိုးျခင္းမ်ား မျဖစ္ေစေရး ေဆာင္ရြက္ရန္ ၫႊန္ ၾကားထားေသာ္လည္း ေအာ္ပေရ တာမ်ားက လိုက္နာမႈအားနည္း ေနဆဲျဖစ္ေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ႏွင့္ဆက္သြယ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန ဒုတိယ၀န္ႀကီးက ေျပာသည္။
ယခုဘ႑ာႏွစ္ပထမေျခာက္လပတ္ အခြန္ရေငြစာရင္းမ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ ျပည္သူ႔ေငြစာရင္း ပူးေပါင္းေကာ္မတီ၏ အစီရင္ခံစာႏွင့္လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ား၏ ေဆြးေႏြးခ်က္မ်ားကို ၾသဂုတ္ ၂၆ ရက္ ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္၌ ဒုတိယ၀န္ႀကီး ဦးေက်ာ္မ်ိဳးက ျပန္လည္ရွင္းလင္းျခင္း ျဖစ္သည္။
‘‘ျပည္သူမ်ားအေနနဲ႔ အပို ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို ၀က္ဘ္ဆိုက္ မ်ားမွျဖစ္ေစ SMS စာတိုမ်ား မွျဖစ္ေစနားလည္မႈလြဲမွား၍ ႏွိပ္ မိျခင္းေၾကာင့္ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို ရယူသကဲ့သို႔ျဖစ္ေစၿပီး ၀န္ေဆာင္ ခမ်ားကို မွားယြင္းစြာျဖတ္ေတာက္ ခံရတဲ့ ျဖစ္ရပ္မ်ားရွိေနတာေတာ့ အမွန္ပဲျဖစ္ပါတယ္’’ ဟု ၎က ေျပာသည္။
ဆက္သြယ္ေရး ေအာ္ပေရ တာမ်ားအေနျဖင့္ အပို၀န္ေဆာင္ မႈအစီအစဥ္မ်ားကို ေဆာင္ရြက္ ရာတြင္ သံုးစြဲသူမ်ားထံအသိေပး မည့္ SMS စာတိုမ်ားကိုျမန္မာ ဘာသာျဖင့္ ရွင္းလင္းလြယ္ကူ စြာေပးပို႔ရန္၊ ၀န္ေဆာင္မႈကို အ မွန္တကယ္ရယူလိုျခင္း ရွိ၊ မရွိ ၀က္ဘ္ဆိုက္ႏွင့္ SMS တို႔မွတစ္ ဆင့္အတည္ျပဳခ်က္ရယူရန္၊ အ လိုအေလ်ာက္၀ယ္ယူျခင္းႏွင့္ အ လိုအလ်ာက္ သက္တမ္းတိုးျခင္း မ်ားကို ႀကိဳတင္အသိေပးသည့္ SMS စာတိုေပးပို႔ျခင္းမရွိဘဲ မျပဳ လုပ္ရန္ႏွင့္ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ား၏ စည္းကမ္းခ်က္မ်ားကို ျမန္မာဘာ သာျဖင့္ ေပးပို႔ရန္ ယခုႏွစ္ ဧၿပီ လတြင္ ပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ဆက္ သြယ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနက ၫႊန္ ၾကားခဲ့သည္။
သို႔ေသာ္ ယင္းၫႊန္ၾကား ခ်က္ကို ေအာ္ပေရတာမ်ားက တိ က်စြာလိုက္နာမႈ အားနည္းေန ဆဲျဖစ္၍ ၫႊန္ၾကားခ်က္မ်ားကို လိုက္နာေဆာင္ရြက္ရန္ႏွင့္ လိုက္ နာမႈမရွိပါက သက္ဆိုင္သည့္ ဥပ ေဒ၊ နည္းဥပေဒမ်ားအတိုင္း အ ေရးယူမည္ဟု ယခုလ ၁၉ ရက္ တြင္ တစ္ႀကိမ္ ထပ္မံၫႊန္ၾကား ခဲ့ေၾကာင္း ဒုတိယ၀န္ႀကီး ဦး ေက်ာ္မ်ိဳးက ေျပာသည္။
သံုးစြဲသူမ်ားက နားလည္မႈလြဲမွားျခင္းမျဖစ္ေစေရးႏွင့္ ေဒ တာသံုးစြဲမႈ ပိုမိုကုန္က်ေစႏိုင္ ေသာအခ်က္မ်ားကို သိရွိနား လည္ေစေရး ေအာ္ပေရတာမ်ား အား သံုးစြဲသူပညာေပးေရးအစီ အစဥ္မ်ား ေဆာင္ရြက္ေစၿပီးျဖစ္ သည္ဟုဆိုသည္။
စားသံုးသူေရးရာ ဦးစီးဌာန က ထုတ္ျပန္ထားေသာ ၂၀၁၉ ခုႏွစ္ ဇြန္လအထိစာရင္းအရ ရယူ ထားျခင္းမရွိသည့္ ဝန္ေဆာင္မႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ ဖုန္းဘီလ္ျဖတ္ ေတာက္ခံရျခင္းေၾကာင့္တိုင္ၾကား သူဦးေရ ၈၅ ဦးရွိသည္။
Credit - 7 Day Daily

No comments:

Post a Comment